lostinyouth

23/10

Publicerad 2010-10-23 22:29:44 i Vardagligt

Det här är 3:e inlägget jag skriver, ska dock försöka att inte sudda ut allt igen hehe.
Imorse vakna jag vid halv 12 och fick då värsta julkänslan! :o Inte ens den töande snön utanför hjälpte! Det kändes typ som dagen efter julafton då man fortfarande har den där sköna känslan kvar i magen ^^ Tillslut var jag bara tvungen att sätta på en julskiva ;D Så mysigt.
Nu längtar jag som bara den till jul, eller först och främst en snö som inte smälter :) Pulkaa!! haha har så himla roliga minnen från förra året asså! När Fredrik, Sanni o jag åkte på ett berg, vi hade ingen pulka där ;) Och Fredrik skulle testa att åka på det brantaste stället, ibörjan går det bra men sen tappar han fästet så det går snabbare o snabbare tills han åker nerför ett litet stup i slutet! HAHAHAH! Sen efter en liten stund ser man bara hans huvud sticka upp xD Asså asgarvar fortfarande åt det där, priceleess! Good times, good times. ^^

Nu skulle jag ge vad som helst för att få vara med Elvira i Gran Canaria nu asså! <3 Kommer sakna min lilla Achmed :)
Har inget mer att skriva så ni får en bild.




Kommentarer

Postat av: Fredrik

Publicerad 2010-10-26 11:17:47

Jag lyssnade på julmusik för 1-2 veckor sen xD du är inte ensam!!! Hahaha. Dock så ser jag inte det roliga i det hela med att jag åker ner för ett stup ;D Hehe.

Postat av: Litet Kakmonster - Hanna

Publicerad 2010-10-29 00:00:55

jag vill också ha jul! =D

Postat av: elvirajohansson

Publicerad 2010-11-01 20:00:37

saknar er med, men jag kommer hem snart :D da ska jag beratta varenda grej som hant :) <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela