lostinyouth

Hårfärgning

Publicerad 2010-09-13 21:58:31 i Vardagligt

Jag vill färga håret! Och just nu är jag inne på lite mörkblont. Usch, jag kan aldrig bestämma mig, aldrig bli nöjd! Om jag skulle välja så skulle jag vilja ha alla hårfärger x) bästa vore väl att skaffa peruker i alla dess nyanser och bara ta på sig den man kände för ^^ haha Jennifer och jag titta runt lite på färger idag när vi var med Elvira hos Bosse ;) Här är några:
   

Nån sån färg är jag sugen på :)  Eller ska jag satsa på...
 mörkbrunt?
Eller ska jag helt enkelt fortsätta med att färga rött?  *SUCK*

Kommentarer

Postat av: Litet Kakmonster - Hanna

Publicerad 2010-09-13 23:10:08

tycker du passar så himla bra i rött xD annars äre brun tycker jag X)

Postat av: Fredrik

Publicerad 2010-09-17 15:31:05

Jag tycker också att du passar lite i rött hehe. :P Men jag vet inte. hoppas du kommer fram till en färg :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela