lostinyouth

Lista

Publicerad 2011-04-19 20:54:28 i Veckans lista

Haha kom på att det var ett tag sen jag skrev en måndagslista ;) dock äre ju tisdag idag så det får bli en tisdagslista, jag kör på samma tema som förra gången och gör en liten lista om saker ni kanske inte visste om mig ;)
5. Kan säga att Sandra gjorde att jag mådde så mkt bättre när jag hade en svacka förra året, hon frågade hur jag verkligen mådde och jag prata ut om allting, usch hatade verkligen mig själv då.
4. Mitt önskeresemål är USA ;D
3. Jag både längtar och olängtar till studenten haha längtar till friheten men olängtar till att bli "vuxen" och måste arbeta x)
2. När jag var lite ville jag bli lastbilschaffis haha såg så kul ut att sitta o köra så högt upp x)
1. Jag vill inte ha en tystlåten kille haha tänk hur det kommer bli eftersom jag är tystlåten ;) Nej prata ska han kunna göra!

Kommentarer

Postat av: vanillasky

Publicerad 2011-04-19 23:33:29

naaaw.... Glad i could help <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela