lostinyouth

We´re just fine

Publicerad 2011-04-28 18:12:53 i Vardagligt

Okej, idag hade vi Nationella prov i Svenska B, jag troor det gick rätt så bra iaf. Konstigt nog var jag inte nervös, dock tog det typ en halvtimme för mig att välja vad jag skulle skriva om haha tillslut skrev jag om nutidens vampyrer och varför de är så fascinerande ;)
Aja, iaf så har en kandidat till studentklänning kommit och jag vet inte.. jag är osäker! haha kommer att lägga ut bilder imorrn så ni får se :)
Annars så sitter man och skriver ett fördjupningsarbete inom autism till psykologin som jag knappt börjat på hehe, men men det finns ju så mkt roligare saker än att sitta och skriva en massa skolarbeten så då är det ju klart att man gör de sakerna istället ;D Nej, ska väl skriva lite till, see you later guys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela