lostinyouth

Cut cut

Publicerad 2011-08-10 11:20:13 i Vardagligt

Haha gjorde den mest spontana grej igår, klippte av mig typ halv håret ;D Haha så typiskt mig att när jag väl har långt hår som jag vill så klipper jag av skiten! Men, äsch det var ändå slitet och dant ^^.  Ville ha lite page (ingen aning om hur det stavas) aktigt, så det blev la helt okej x) Blev nöjdare än jag blir hos frisören liksom haha. Men, en sak jag lärt mig att inte ta hår så seriöst, det kommer växa ut igen, mitt växer som ogräs så det kommer inte bli nåt problem :)
Och ja, spontant är så mkt roligare än när man går och planerar saker, mer spontanitet till folket! ;D
Här kommer iaf några bilder på hur det blev
Haha, tog kort med camen så därför kvalitén inte är super ;) Ser också att man kanske borde jämna till det lite x)
Och nej, jag ska icke färga blondt haha! Brunett är jag och kommer alltid va ;D Tror också vi har liite roligare också hahahha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela