lostinyouth

Torsdag

Publicerad 2011-08-04 19:57:38 i Vardagligt

Idag har det varit en bra dag :) Började med att sola lite på balkongen och sen på eftermiddagen träffade jag Fredrik som jag inte sett sen typ i början av sommarn så det var trevligt ^^ Vi satte oss i Slottsparken, (med Kanadagösarna) Hahahhaha och pratade om lite allt möjligt :)
Efter ett tag var det dags att gå hem och Fredrik åkte hem. Just det måste få med hans oerhört visa visdomsord ;) "Tänk vad fint Finspång kunde varit om det inte varit så fult"
Haha, dagen visdomsord gott folk! ;D

Kommentarer

Postat av: fredrik

Publicerad 2011-08-24 12:41:57

HAHAHA Men dom hette ju typ deT! XD Haha, jag minns inte att jag sagt det, men jag låter väldigt smart iaf! x) eller jo nu kom jag ihåg det! haha va roligt! ^^

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela