lostinyouth

Helgen

Publicerad 2011-02-14 17:25:41 i Vardagligt

Denna helg har varit riktigt bra (: I fredags stack jag till Hanna där vi kollade på gamla bilder, garva och busa. Sen i lördags åkte då jag och mamma in till stan eftersom jag skulle kolla på thermobyxor och jeans. Thermobyxor hittade jag ganska snabbt och blev nöjd. Men hitta ett par jeans som satt bra och var snygga var inte lika kul.. höll seriöst på att få ett mentalt sammanbrott därinne i provrummet. Inget satt ju smickrande, usch! Men men efter många provningar på Cubus så gick vi till HM där jag iaf hittade ett par som inte gjorde mig dubbelt så stor, det behövs icke kan jag lova :p  Men dom fick iaf följa med mig hem :) På kvällen sen kom Hanna över och tillsammans såg vi på Melodifestivalen (dåligaste jag nånsin sett!!) Inte ens det bra bidraget (Christian Walz) gick vidare.
Sen igår gick jag hem till lilla Vanilla och vi kollade på roliga klipp på Youtube hahah tills vi bestämde oss att de på Sagan om de två tornen ^^ Och diskuterade vilka ord som blivit förstörda (misstolkningar) vilket var typ hälften av vårat ordförråd ;D
Riktigt lyckad helg med andra ord!
byxorna :p

Kommentarer

Postat av: Hanna von Hoffeltoffel

Publicerad 2011-02-15 17:44:44

åh du kasta mig ner från sängen!! elakt ;)

Postat av: vanillasky

Publicerad 2011-02-15 20:25:26

HAHAHAHAHA ;) DEN ÄR SÅ FLUFFSIG ATT JAG TROR JAG DÖR!!! Hahahahaha så kul ;D smurf!

Postat av: Fredrik

Publicerad 2011-02-22 13:23:52

Christian var faktiskt b'st, förstår inte hur sanna kunde gått vidare -.- hon sööööög okay sög gjorde hon inte men andra förtjänade den platsen.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela