lostinyouth

Hemma ^^

Publicerad 2011-02-26 09:23:43 i Vardagligt

Nu är jag då hemmaaa (: Har haft en riktigt härlig vecka, där inte skidor har varit i centrum faktiskt. Så mkt roligare att träffa nytt folk och grejer ;) Om jag ska sammanfatta lite så har jag garvat så jag fått ont i magen, blivit förkyld, tagit hand om sjuklingen Sandra ;), haft/har en ledare-crush haha inte bra! (A), spenderat en hel natt i en buss :) och ja åkt skidor såklart, bilder kommer lite senare när jag är i ett mer vaket tillstånd ^

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2011-02-26 10:46:45

ooh. låter som ett toppenlov! ;) Synd att jag inte var med.. :(

Postat av: vanillasky

Publicerad 2011-02-26 15:30:23

AHH wounderbart due!!!! Du glömde nämna pistvakterna och grottdykningen ;) HAHAHA



Hoppas du hade ett bra lov ändå hanna ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela