lostinyouth

Tröött!!

Publicerad 2011-02-04 17:32:03 i Vardagligt

Har inte uppdatarat på ett tag men har varit såå trött efter jag kommit hem från praktiken att jag inte orkat ^^ Vill inte att det ska bli måndag igen.. har iaf nu bestämt mig för att förskolelärare är inget för mig :p Varje dag önskar jag att den var den sista haha, men men den dagen kommer väl den med :)
Just ja, min HM paket har äntligen kommit! ;D Den bruna tröjan var helt fel färg för mig så den åker tillbaka, klänningen såg ut som ett tält för mig så ska nog beställa en mindre storlek och skorna behåller jag! :D Testade att gå i dom och det var faktiskt inte så svårt för att vara 12 cm, så det är bra :) Blir att ha till studenten. Får väl ta kort på dom och va lite duktig hehe, så bilder kommer inom en snar framtid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela