lostinyouth

Can't live, if living is without you

Publicerad 2011-01-27 18:18:22 i Vardagligt

Känns som om det var ett tag sen jag skrev, men har inte haft nåt speciellt att berätta och då är det bäst att låta bli ;) Sen känner jag att jag har varit fenomenalt dålig på att göra måndagslistor..hehe, nej, om man ska göra lite fler kategorier? Typ Take me back to.. och sen skriver jag om nåt fint minne? Ska jag ha en sån här Hiss och Diss lista? haha fast känns som om det borde ha nåt annat namn.. skriv om ni kommer på nåt (:
Annars då,  vill jag sååå ha sommar!! Gå i shorts, bada, sola, TA STUDENTEN, göra en massa galna saker (det här ska seriöst bli galnaste sommaren ever, sandra o jag ska ta galet till en helt ny nivå hahaha) och en massa andra mysiga saker man kan göra.
Och jag är shoppingsugen :( vet att jag typ nyss har beställt meen, what can I do?  ;)
Och jag har fortfarande inte bestämt mig för om jag ska färga mörkblont lr om jag ska fortsätta med det röda..blööö

Kommentarer

Postat av: Litet Kakmonster - Hanna

Publicerad 2011-01-27 23:32:57

jag kan väl också få va med...

Postat av: Vanillaskyyyy ;)

Publicerad 2011-01-28 09:41:43

Ojojoj orde galet kommer inte att kunna täcka det vi ska göra ;) DEt kommer bli legen......dary!!!! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela