lostinyouth

Happy Day

Publicerad 2011-01-24 23:00:08 i Vardagligt

Hihi, idag var faktiskt en riktigt bra dag (:  började med att jag i morse vägde mig och upptäckte att jag gått ner 4 kg (!!!!) haha är faktiskt lite stolt över mig själv :D Så nu är det bara att fortsätta så når jag tillslut mitt mål, är ju halvvägs så det känns skönt. Sen var ju skolan rätt slapp också, vilket var najs. Och sen blev det en skojig eftermiddag med lilla Vanillasky hahah ;D Pratade om allt och vi gjorde en nyttig sallad med bl a lax, paprika, avocado, tomat m.m. Vilket efter den tycker: Mer sallad åt folket! hihi
Nej nu ska jag kolla på That 70´s Show, See ya!

Kommentarer

Postat av: Litet Kakmonster - Hanna

Publicerad 2011-01-25 00:07:59

du är duktig du jossan. FYRA kilo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! asså.. om du går ner mer så blir du anorexierkerarerar(????) ääsch.. kan inte stava! väldigt smal iaf, och det får du icke!!!! lagom är bäst! Lämna mig inte ensam som plus-size-are!!!! :( xD <3<3<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela