lostinyouth

How to save a life

Publicerad 2011-01-13 20:43:59 i Vardagligt

Jaha, då var härmed julen slut lite sorgligt är det allt. Men när jag packa ner mina tomtar och änglar o grejs så slog det mig, har man nåt allvarligt fel om man virar in sakerna i extra mycket papper för att dom inte ska frysa? Jag menar de ska ju va i lådan ett helt år till! x) Haha tänker seriöst så om många saker typ leksaker som ligger ute ensamma. Kan ju inte vara roligt att ligga där ute lr hur? Plus att det är kallt..  så alla barn glöm inte era saker ute!! ;D Hel tokigt ju
Nej, nu ska jag försöka prata om nåt annat men eftersom jag inte kommer på nåt slänger jag in en bild, det sägs ju att det säger mer än tusen ord riiiight.
HAHAHAHA  ursäkta men tycker denna bild är helt sjukt rolig ;D

Kommentarer

Postat av: Litet Kakmonster - Hanna

Publicerad 2011-01-13 22:31:39

hahahaa xD

Postat av: Fredrik

Publicerad 2011-01-16 17:18:51

HAHAHA Snyggo! XD

Postat av: elvirajohansson

Publicerad 2011-01-17 16:38:06

Sv: jag var faktiskt sjuk (t trött på den hala vägen att jag stanna hemma) (a) HAHAHHA

Postat av: Maria

Publicerad 2011-01-22 11:27:59

Haha, snyggast bild. xD Måste börja kommentera din blogg, läser ju den! :O

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela