lostinyouth

Dreams

Publicerad 2011-07-24 11:22:33 i Vardagligt

Asså jag drömde värsta sjuka drömmarna inatt!  i en var jag tydligen gravid haha och hade ingen aning om vem pappan va, jag vet inte om jag hade varit med om nån olycka och inte mindes men i drömmen kom jag fram till att jag skulle inte skaffa barn med nån ful så han måste vara snygg hahahha det sjukaste var att inte mamma lr pappa blev arga x)
I en annan skulle jag operera bort blindtarmen, jag hade panik, haha sen behövde jag tydligen inte det eftersom jag tydligen redan hade tagit bort den (??) haha
Och i den sista jag kommer ihåg så skulle jag på fest i en klädbutikslokal, och de hade inte ens tagit bort klädstängerna så man fick knappt plats, dock vare såklart ballonger -lite mer panik- typ överallt och så hade jag as fula kläder på mig hahha
Ja, får väl hoppas att ingen av de här slår in haha

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2011-07-25 15:42:10

Haha xD oj oj oj! va du drömmer skojigt hördudu.. men jag fatta inte de där med klädbutiken.. ^^??

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela