lostinyouth

Hemma!

Publicerad 2011-07-22 20:39:36 i Vardagligt

Okej, jag erkänner jag har varit hemma ett tag men har inte orkat blogga nåt ;) Vi var ju som sagt i skåne och ojojOJ vad hetingar det fanns där nere!! :o Haha helt sjukt, det var ingen snygging-torka där inte!
Vi åkte iaf runt lite och sen när veckan hade gått så blev det att bege sig till moster och där stannade vi i 4 dar. På onsdan när vi äntligen var hemma efter en sjukt jobbig biltur så var det bara att packa ur allt och sen packa lite igen för jag skulle sova över hos Vanilla :) På kvällen blev vi lite övertrötta så vi tejpade upp ansiktet så vi såg helt sjuka ut, tog kort och filmade, kan säga att den ena filmen blev flummigare än den andra x) Så kul! Vi satte sen på En riddares historia (ett måste!) och vid halv 3 slockande vi.
På torsdan var det äntligen dags att hämta min mobil! Så vid 11 lr nåt åkte vi iväg och jag kom hem med en superfin mobil ^^ Dock lät jag den va hemma tills jag skulle komma hem. Så när vi var hemma hos Sandra igen kollade vi på Solsidan säs.2, lite That 70 show och sist Sagan om de två tornen :)
När fredagen (idag) väl kom så var det dags för mig att bege mig hemåt och från typ 12 tills nu har jag suttit och lekt med min mobil haha, trodde den skulle va svår att fatta men den var lättare än väntat (tillochmed jag förstår mig på den liksom..) så det är ett stort plus ;D
Om jag orkar så ska jag ta kort på det jag shoppat, märk ordet orkar haha men det får bli en annan dag!
Puss!

Kommentarer

Postat av: vanilla skyyy

Publicerad 2011-07-30 18:41:33

BÄSTA NÅGONSIN!!!!! Nu är jag hemma igen förresten ;) PUSS

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela