lostinyouth

Jar of hearts

Publicerad 2011-07-04 20:29:14 i Vardagligt

Nu är det bara 5 dagar kvar tills man åker iväg till Skåne ;D Ska bli så himla gött!! Får hoppas att det blir någorlunda bra väder också. Har laddat mobilen med lite bra musik så den är också redo ^^
Och jag blev just nu as sugen på att se Sagan om Ringen haha, lyssnar på soundtracket (hello, nörd!) Men för att försvara mig så har den ett ass kicking soundtrack ;)
Känner att detta blev ett litet flygigt inlägg, kan man ens säga så? Men ja, ni fattar x)

Och ett litet svar till Cissi ;) Mobilen var en studentpresent så jag betalade nada haha

Kommentarer

Postat av: fredrik

Publicerad 2011-07-09 23:52:21

Jag har kollat på sagan om ringen hela veckan XD typ 30 min varje dag, då får man mer utav filmupplevelsen :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela