lostinyouth

Looking for truth

Publicerad 2011-07-08 10:43:13 i Vardagligt

Asså måste bara berätta vad som hände igår natt, jag låg och läst så fridfullt så när jag plötsligt hör nånting skrika. Det var det mest hemska ljud jag hört! Lät som en fågel som blev grymt torterad, fast typ ännu värre. Jag gick upp och kolla genom fönstret om man kunde se nåt men icke, plus att det där ljudet typ steg i ljudskala så det verkligen skrek. Var så himla hemskt!! Sen gick jag iaf in till mamma haha så vi stod och spana en liten stund till och vi trodde nästan att det var en grävling och en katt som bråkade. Vi gick sen ut på balkongen där vi såg nåt kuta förbi. Dock hann vi inte direkt se vad det var men katt var väldigt rimligt, så slutsatsen (hatar det ordet hahah) blev att det var två katter som bråka. Men fy, har aldrig hört nåt sånt i hela mitt liv, fast jag hört katter bråkat men det här var verkligen nåt annat. Usch!
Men, imorrn bär det iväg och jag kan inte bli mer taggad! haha
Dagens to do list: träna, packa, packa och packa lite till och sen äta kvällsmat hos Matilda's ;)
Jag kommer inte ha tillgång till någon dator och kommer heller inte ta med min, är det semester så är det ;) Kanske dyker upp nåt tidsinställt inlägg men annars så säger jag adjö här haha låter som om jag typ skriver mitt testamente lr nåt, men ja, hej då och hade hade!

Kommentarer

Postat av: Cecilia

Publicerad 2011-07-08 17:58:32

Ha en trevlig resa!^^

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela