lostinyouth

Make me move like a freak

Publicerad 2011-06-06 17:56:06 i Vardagligt

Okej, det blev inge bad haha. Dels för att ingen av oss vill bada där det är massa folk och ingen kunde skjutsa oss dit vi ville x) Men men, vi har ju en hel sommar på oss att ta igen det :)
Här är iaf en liten bild på min nya hårfärg, det blev mörkbrunt som får pryda mitt hår denna sommar. Eftersom alla andra färgar typ blondt lr rött så färgar jag mörkt ^^ Tycker inte att det är kul att ha samma färg som alla andra, därför har jag också bestämt mig för att inte försöka färga ljust (ta inte illa upp alla ni blondies) ;) Hahaha jaa, va tvungen att ta på mig solglasögonen, såg inte klok ut annars (y) Ni ser iaf lite, det är dock lite mörkare men det kommer blekas så jag är nöjd ;D

Kommentarer

Postat av: Cecilia

Publicerad 2011-06-07 18:05:47

Vad söt du är!^^

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela