lostinyouth

Stan!

Publicerad 2011-06-29 16:57:02 i Vardagligt

Idag åkte man då in till stan med Alicia och föräldrarna, lr stan och stan, Ingelsta blev det för att vi skulle inhandla min mobil :D Dock har jag inte fått den än för att de inte hade den inne, men snart så! Och jag måste byta nummer igen hahah, bara för att jag inte hade mitt dumma ID-kort med mig. Men men I let you know ;) Förutom mobilen så inhandlades ett par ljusa shorts som jag har varit efter ett bra tag (HM är svaret!) och 3 st spetstrosor x) Det var iaf en heltrevlig dag och jag är mkt nöjd :) Kommer bli massa mer shopping sen när vi drar till Skååne :D
Min nya huvudkudde ^^ Samsung Galaxy s2

Kommentarer

Postat av: Cecilia

Publicerad 2011-07-03 17:35:14

Var får du alla pengar ifrån XD

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela