lostinyouth

12/11

Publicerad 2011-11-12 16:01:22 i Mode & Shopping

Idag åkte jag, Alicia och päronen in till Ingelsta en sväng. Hade spanat in de perfekta skorna och de skulle med mig hem! ;) När jag väl hitta skorna så fanns det såklart inga 39:or, men prövade ett par 38:or och vart helt såld på dom, fast dom var lite för små haha, as sköna och super enkla att gå i. Så när jag frågade i kassan om de fanns i 39:or och de sa att de inte hade det så försvann nåt inom mig, haha. Fick ställa tillbaka skorna på hyllan igen och jag sörjde djupt ner i själen att jag kanske aldrig skulle få äga de där skorna.. men så gott folk steg hoppet inom mig på nytt för bara några minuter sedan när jag såg att man kunde beställa dem från deras hemsida! så nu är mina älskade skor på väg hem till mig ^^ 


Skopunkten är de ifrån ;)

Just ja köpte även 3 par hotpants, en mysig halsduk och en mössa från Gina.

Kommentarer

Postat av: Cecilia

Publicerad 2011-11-12 19:08:55

ett stort sko-grattis till dig^^

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela