lostinyouth

Komplex

Publicerad 2011-11-12 15:43:02 i Vardagligt

Det här inlägget är till alla tjejer där ute som har komplex för att de har små bröst. Jag vet, för jag hade det själv för ett par år sedan. Jag brukade stå i spegeln och stirra som om de skulle växa om jag gjorde det, men det gjorde de såklart inte. Jag tyckte det var så jobbigt, att inte känna sig kvinnlig. Men ju mer tiden gick desto mer började jag uppskatta dem, jag insåg att man kan ha små och ändå vara kvinnlig. Och tänk vilka fördelar ni faktiskt har! Ni kan gå utan en jobbig BH, ni slipper få ryggont och det bästa så kommer ni slippa hängboobies (: 
En annan sak som hjälpte mig att komma över det där är att jag har en ganska välutfylld rumpa haha, och nåt sånt kan ni säkert också hitta på er själva som ni kan fokusera på och framhäva istället för att se det "negativa".
Var stolta över det ni har och försök aldrig ändra på en grej bara för att vissa tycker si eller så, eller för att samhället är så sexgalet och man tror att det är så killar vill ha. So, be pround girls!

Kommentarer

Postat av: Cecilia

Publicerad 2011-11-12 19:07:11

good words!

Postat av: vanilla :)

Publicerad 2011-11-14 22:34:55

Hahaha sådär ja!!!!!! Brownie goes open ;D det gillas

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela