lostinyouth

Party rock anthem

Publicerad 2011-11-08 17:37:24 i Vardagligt

Är lite förvånad över mig själv haha, fick bli ett till gym pass imorse ;) Men känns så otroligt skönt att komma igång igen, det är den där första gången som man måste komma förbi sen rullar det på :) Satt även i bastun ett tag efter, fick tvinga mig själv därifrån annars hade jag lugnt stannat därinne hela dagen haha.

Annars tycker jag det kan börja snöa snart! Så himla trökigt när alla löv fallit bort och det är bara..grått. Plus att det är myys ^^ 

I brist på bilder så får ni en bild från Åre ;) <3 Så tråk att det inte blir nåt i år :(

Kommentarer

Postat av: Alicia (prinsessan) Lindell

Publicerad 2011-11-09 16:59:45

SNART e vi där tillsammans och svettas! :D

Postat av: Sanni

Publicerad 2011-11-10 22:49:00

Hallå Jossan! Jag har en blogg nu igen :D Nu kan du se allt jag gör här. Och få redan på massor saker också :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela