lostinyouth

Till er

Publicerad 2011-11-14 20:20:11 i Vardagligt

Asså, jag kan inte beskriva vilka helt fantastiska vänner jag har. Till er kan jag alltid komma med mina problem och ni stöttar mig genom det. Ni får mig att tänka på nya sätt och ni ser aldrig ner på mig när jag berätta hur jag tänker/känner. Utan er skulle jag vara ingenting, och det gör mig så ledsen när man vaknar en dag och inser hur många man faktiskt förlorat. Som man knappt pratar med längre.. men jag vill bara säga att jag kommer aldrig glömma er, vare sig jag umgås med dig regelbundet eller om vi knappt pratar med varandra. Jag är iaf så glad att ha/haft er i mitt liv! Jag ångrar verkligen inte en sekund av det vi varit med om. Det är med hjälp av er som jag har fått alla dessa underbara minnen, som jag alltid kommer minnas och tänka tillbaka på. Vet inte hur många gånger jag skrattat tills magen värkt med er eller bara har fått gråta i nåns famn.
Ni betyder så himla mkt för mig och jag älskar er utav hela mitt hjärta och kommer alltid att göra det! <3

Kommentarer

Postat av: Cecilia

Publicerad 2011-11-15 22:27:35

Jag älskar dig också!

Postat av: Sandra

Publicerad 2011-11-16 08:32:41

<3333333333333333

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela