lostinyouth

1/10

Publicerad 2011-10-01 22:11:52 i Mode & Shopping

Var då i stan idag och hittade lite smått och gott :) Dock blev det ingen hårfärg för ingen kunde garantera att jag skulle få orange hår såå kör nog på frisör istället haha.
Men det jag kom hem med var en mascara, en mysig stickad tröja och en svart Tshirt med tryck, båda från Monki :) Var också otroligt duktig och lämnade 7 Cv:n till olika affärer, så hoppas, hoppas, hoppas att jag får nåt!
Hittade ingen bild på tröjan men aja bättre än inget ^

Kommentarer

Postat av: Cecilia

Publicerad 2011-10-02 21:56:45

när jag ska färga blonda slingor, kommer jag köpa ask blond, det är ju grått i den och de tar bort de gula. hoppas jag^^

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela