lostinyouth

Onsdag

Publicerad 2011-09-14 20:03:26 i Veckans lista

Gör en sån här lista för att jag inte har nåt vettigare för mig x)

Vad är den äckligaste mat du vet?

Hmm, får säga sill. Klarar inte av konsistensen asså! ;)

Vad ångrar du i livet (om något)?

Maaaassa! Bl.a gymnasielinjen

Vad kommer du ha för klädsel i höst och vinter?
Stora mysiga tröjor, mkt färg och fina skor ^^

Vilket är ditt dyraste klädesplagg?

Oj, tror nog alla är i typ samma prisnivå, har nog inget som sticker ut så ;)

Har du någon oanad talang?
Jaadu..om att kunna "se igenom" folk räknas som en talang så! haha

Vad gjorde du i helgen?
Va med Fredrik på fredan, gjorde inte ett skit på lördan och va med Sandra på söndan

Vad är dina fem viktigaste 2dos den här veckan?
Få ut mina Cv:s och träna! Cv:na kan räknas som 4 tycker jag haha

Vad har du på dig just nu?
Strumpbyxor, shorts och en stor Tshirt

Senaste låt du lyssnade på?
Ingen aning!

Bästa skönhetsknep?
Va dig själv (:

Vilken klädstil tycker du är hetast på män?

Stora Tshirtar, skjortor, lite förstora jeans och lite häng, de ska inte hänga ner till knävecken ;) och så lite skäggstubb och mörklockigt hår på det! ;D

Och fulast?

Säger väl häng ner till anklarna då haha
Vem saknar du?

Min syster <3

Om du fick en enda önskan uppfylld vad skulle du önska?
Svårt..känns ego att säga att pengar, men jag gör det ändå hahah

Bästa boken nånsin?

Får la säga Twilight

Vilka tidningar läser du?
Aftonbladet och Sofis Mode ;)

Vad önskar du att du var bättre på?
Att ta för mig, även om jag börjar bli bättre på det så kan det slipas lite mer :)

Är du religiös?
Yees

Vad är din största rädsla?
Att bli lämnad ensam

Vad är det elakaste någon sagt till dig?

Det tar jag nog inte här.

Om du får barn vad ska du döpa dom till?
Vet faktiskt inte, får se när dagen kommer 

De tre finaste sms du fått i år?

No idea, fick ju några fina födelsedagssms så säger väl det haha

Om du fick köpa vilken bil som helst – vilken?

En volvo! hahah nerå, är dock ingen bilmänniska så

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela