lostinyouth

@Home

Publicerad 2012-08-12 20:31:23 i Vardagligt

Nu har jag kommit hem efter några härliga dagar i den stora huvudstaden :) I torsdags blev det som sagt Grönan och det var, as usual, riktigt kul! Åkte allt från Spöktåget till Extreme till den nya banan Twister. Har verkligen en hat-kärlek till sånt där, jag tycker det är hemskt samtidigt som jag älskar hur fort det går och kittlet i magen ;)  Mest garva jag dock åt Alicia som fick typ panik i varje grej och satt och skrek: MAMMAAA, VI KOMMER DÖÖÖ, VAD GÖR VI HÄR!? Hahahahh, hon var iaf modig och åkte Uppskjutet med min bror men den var jag för feg för, ångrar mig nu dock..haha, men får hoppas det kommer fler dagar!
 
I fredags hände inte så mycket eftersom de jobbade, så vi andra åkte in till Farsta centrum och skulle shoppa lite, hittade ingenting förutom Amanda som hittade en tröja på HM som jag köpte åt henne, måste ju få skämma bort min brorsdotter lite ;) hehe.
 
I lördags blev det en heldags shopping i Stockholm, hittade iaf en tröja på Monki ;) Bilder kommer senare. Vet dock inte hur mycket i vikt jag måste gått upp den här tiden hahah, inte ok! Får komma igång med träningen en sista gång nu innan jag åker. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela