lostinyouth

Sista december

Publicerad 2012-12-31 12:37:13 i Vardagligt

Hur har ett år kunnat gå såhär snabbt!? Helt sjukt ju. Ska ta och göra en liten årsresumé, men får nog fuska lite och kolla tillbaka i bloggen hehe kommer ju knappt ihåg någonting ;)
 
Januari - Började på Communicare eftersom jag var arbetslös..roligare kunde man ju haft om man säger så! och började kötta på gymmet.
 
Februari - Såg Horrible Bosses för första gången och mitt liv har aldrig varit detsamma haha ;) Nejmen,se den! Helt fantastiskt rolig., började ge Monki halva deras budget ;).
 
Mars - Massa Sandra-mys, Började fundera på vad jag skulle göra till hösten - bibelskola var en tanke och det blev en tripp till ett öppet hus i Liljeholmens folkhögskola vilket inte riktigt visade sig va grejen.
 
April - Åkte på ett helt sjukt bra Åre läger! Samt såg Jon Olssons perfektion till rumpa, Var helt bestämd på att flytta till Göteborg och gå bibelskola där.
 
Maj - Började lossna med jobb och vikariejobben började äntligen rulla in!, Jennifer, Elvira och jag hade finally vår Pan Pizza kväll som vi hade pratat om i typ 3 år..haha, och såklart iochmed jobb på förskolor kom även förkylningarna med dem!, OCH det bästa av allt- Sverige vann Eurovision vilket resulterade i mycket glädjedans och en blå tå..
 
Juni - Jag kom in på SVF! Om jag bara visste hur fantastiskt det skulle bli!, Var på Allsång på Slottet där bl.a Markoolio, Thorsten Flinck och David Lindgren uppträdde haha, Blev äntligen fri från Communicare, Blev fotograferad av Maria - stort genombrott för mig!, Var även hos frisören och färgade håret blont eller ja, eftersom hon var dum i huvudet och gjorde mitt hår svart med tre feta blonda slingor på ena sidan..
 
För att detta inte ska bli ett superlångt inlägg, återkommer jag med resten av halvåret i ett nytt inlägg :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela