lostinyouth

14 juli

Publicerad 2012-07-14 18:41:22 i Vardagligt

Hejsan hoppsan! Nu är jag hemma eller egentligen kom jag hem igår men har fått en underbar förkylning så orkade typ inte göra nåt igår, förutom att äta glass hehe. Har iallafall haft en mycket bra vecka med min Vanilla, fast det känns som om vi ätit hela tiden har det varit riktigt mysigt :) Nästa gång är det min tur att ha ff och jag kan inte längta mer! haha. Jag var duktig och tog med kameran men inte alls duktig på att faktiskt använda den..men som sagt fler tillfällen kommer att ta hur mycket kort som helst (måste ju ha nåt att kolla på om jag skulle längta hem nån dag ;)
Annars så är jag stöörigt shoppingsugen! Inte ok! Men förhoppningsvis så blir det lite shopping när vi åker till Stockholm, när nu det blir, intresseklubben antecknar liksom. Nej nog med babbel, återkommer snarast möjligt. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela