lostinyouth

Ingen självdisciplin här inte!

Publicerad 2012-11-17 17:48:11 i Vardagligt

Ojoj, har tydligen blivit lite sugen igen på att börja blogga!? Iallafall att få skriva av sig när det behövs, och sen så tror jag att "make overn" på designen hjälpte lite också, var så innerligt trött på den förra dels för att jag inte ens ser ut så som jag gjorde på headern och dels för att bilderna fick inte ens plats när man publicerade ett blogginlägg. En välbehövlig förändring även fast denna kanske är lite småtråkig. Men men! Var ju som sagt på Breaking Dawn pt. 2 igår och OJ vad jag blev positivt överraskad! :o Äntligen gjorde dom en film som var värdig efter böckerna hahah. Gillar speciellt chocken som kom mot slutet, total mind-fuck! Ojoj, höll på att bryta ihop haha. Är faktiskt sugen på att se den igen.. detta trodde jag aldrig skulle komma ut från min mun!  
Och just ja, angående rubriken så har jag bestämt med mig själv att inte lyssna på jullåtar tills första december och sen kötta gärnet tills julafton..igår satt jag vid Spotify när en reklam kom på och berättade för mig att det fanns en Julspellista med massa låtar på. Såklart verkade ju detta som den bästa idéen någonsin och jag tryckte på den och sen var det kört så att säga..Kul! Haha, nu ska jag dock inte lyssna på nåt mer även fast det just nu kliaaar i fingrarna att sätta på en mysig jullåt. Får ju inte använda upp all julstämning när det inte är såå lång tid kvar ändå, 38 dagar närmare bestämt till julafton, har absoluuut ingen nedräknare på mobilen, nej nej... Nu måste jag gå och laga mat. Ha det bäst!
Alltså den där ungen..hon har verkligen fått full pott på gen-lotteriet! Nej nej, inte alls avundsjuk på en 11-åring..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela