lostinyouth

Hjälp..

Publicerad 2013-05-09 01:02:48 i Vardagligt

Klockan är kvart i 1 och jag får för mig att NU ska jag minsann skriva ett litet inlägg..får se hur det blir. Har inte uppdaterat sen nyår och det ärju ett tag sen, och det har ju hänt en del sen dess kan man säga. Usch, vad jag kommer sakna alla här! Vill verkligen inte sluta och önskar så innerligt att någon kunde uppfinna en tidsmaskin så kan jag uppleva det här året om och om igen. Men tyvärr så är det bara önsketänkande och det börjar lida mot sitt slut..men jag ångrar inte en sekund att jag gick här och skulle lätt göra det igen! Har lärt mig så sjukt mycket saker! Inte minst om mig själv. Lärt känna så många fantastiska personer som jag bara vill stoppa ner i väskan och alltid ha med mig. 
Var på det sista musikcafét ikväll (musiklinjen har gjort tre stycken musikcafén det här året) och det kunde inte bli en mer lyckad kväll, de spelade Gollums Song från Sagan om de två tornen, en låt som är med i Scrubs och jag och Jonatan bröt ihop fullständigt pågrundav två ostskivor. Övertröttheten rådde, osten flög och kampen mot att inte börja skratta alldeles för högt gjorde det inte bättre ;) 
Just det, har ju varit i Israel/Palestina! Inte att förglömma. Den resan kommer jag nog alltid bära med mig även fast det känns väldigt overkligt nu. Har sett och upplevt så mycket, både bra och jobbigt men kan säga att det var så värt! Vill väldigt gärna återvända och någon dag hoppas jag kunna göra det. Men nu ska jag runda av det här annars kommer det bli ett sjukt långt inlägg.. Ha det bra, var ute mycket i solen och ta vara på dagarna! :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela