lostinyouth

Hanna spelar fint :)

Publicerad 2009-08-24 11:53:58 i Vardagligt

I söndags så skulle Hanna spela i kyrkan o då måste man ju bara dit så Alicia o jag gick upp vid 9 och sen bar de av till kyrkan :) När jag satt där så blev JAG nervös fast jag inte ens skulle göra nåt! Men jag bklir alltid så om de är nån kompis som ska göra nåt så blir jag också nervös xD Underligt de där.. sen näre väl va Hannas tur så satte hon sig vid pianot o börja spela The river flows in you. De va jätte fint o jag börja nästan att tjuta x) Jag brukar inte va nån som tjuter av musik men den här gången vare inte långt borta att tårarna kom ^^  Fiint vare iaf!
Maria o Frida sjöng också o de va också fint :) Fick lust att sjunga jag med! Jag gillar att sjunga i kyrkan ;) Och sen när de va slut så gick vi ner o fika lr de andra fika utom Alicia o jag för jag orka inte ta pengar med mig xD Hehe o sen efter prat o skratt så gick vi då hem.
Vid 4 kom min faster o farbror hit o gratta mig x) Vi fika o åt tårtaa :D En som jag hade garnerat själv dessutom *stolt* med minimalt med grädde för grädde är äckligt xD och med jordbubbar o psysalis (svavas de så?) och med vaniljkräm o jordgubbs kompott lr va man ska säga emellan =) Mkt gott blev de. Sen gick alla hem o även Alicia och då va den dagen slut :P

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2009-08-24 20:05:23

Åh tack X'D rowdna Såååå bra gick de inte X')

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela