lostinyouth

Ojojoj

Publicerad 2009-12-12 21:18:22 i Vardagligt

De va ett tag sen jag skrev he he ^^ Men har inte haft ork/lust. Så får väl sammanfatta lite kort o gott vad jag har gjort.
Jag har:
-varit i stan med Sanni o Fredrik
-haft Nationella prov i matte, som gick skit.
-haft tråkigt
-varit avundsjuk på Elvira för att hon har åkt till Gran Canaria idag -.-
-Skrattat
-Tränat på låtar som Hanna, Maria o jag ska sjunga imorrn i kyrkan :o
-Blivit generad
-Fått ryckanfall på msn :D
-Och sist men inte minst bastat med Uttern

Kan väl berätta lite om bastningen då ;) Vid 4 tror jag så kom Hanna hit, vi träna lite snabbt på låtarna och sen begav vi oss till tvättstugan där bastun är :) Vi bytte om och sen vare raka vägen till duschen och sen bastun! Riktigt skönt måste jag säga! Hehe vi kanske öste lite mkt vatten så man knappt kunde andas men de hör till xD Haha sen så satt vi där med våra oerhört snygga ansiktsmasker haha och prata och hade så trevligt så :D Sen efter kanske 2 timmar lr nåt så hade vi lr iaf jag fått nog så vi börja göra oss iordning och städa. En himla trevlig kväll <3 Måste göras om <3

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2009-12-15 20:03:08

Jah! :D Skitmysigt var det och härligt att få slappna av lite xD Hihi! :D <3 måste göras om snaaaaaaaaaaaaart!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela