lostinyouth

This Weak.

Publicerad 2009-12-03 20:41:46 i Vardagligt

Måndag: den bara försvann!:o Fattar ingenting haha

Tisdag:Va med söta Sandra :D <3 Såg på Twilight och dreggla lite (A) hehe mkt myys var det.

Onsdag:Dags för den fruktansvärda sprutan. När jag fick se sprutan o nålen fick jag panik o börja tjuta.. hatar seriöst sprutor! Tror de har att göra sen jag sett Saw 2 :p Ajja, senare på dagen så åkte våran klass till Norrköping för att hälsa på en förskole klass och innan de så åkte vi o åt på McDonalds xD haha mkt skoj. När jag kom hem började jag frysa som en gris (ha ha) och hacka tänder o en massa! :S Fick även ont i kroppen som om jag hade feber fast de hade jag då inte :P

Idag:Vakna typ kvart i 8. Orka knappt göra mig iordning, hade skit ont i kroppen. Kände nästan för att stanna hemma men pallra mig ändå iväg till skolan. Höll på att somna flera gånger och ville helst bara sitta ner hehe. Men orka ändå inte gå hem xD  Så inte förräns nu har värken i kroppen gått över och är nu bara lite öm i armen.

Vilken oerhört dramatisk vecka asså haha.

Kommentarer

Postat av: Kristin :)

Publicerad 2009-12-05 17:55:57

Heey!

Måste bara säga att din blogg

är jätte fin:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela