lostinyouth

Dumma öra >.<

Publicerad 2009-06-02 17:32:31 i Vardagligt

Jahopp i morse vakna man då vid sex (jippie..) och jag kände att mitt öra var typ konstigt ;S Jag snöt mig o gjorde en massa saker för att få bort de (hade lock) men jag fick bara ont i örat -.- Jag var pigg och kunde inte sova så jag in till mamma o pappa x) Pappa var naturligtvis vaken ;p Där fick jag bara mer och mer ont i örat och efter ett tag så låg jag o tjöt för att de gjorde så ont ;( De kändes typ som om man var liten igen för de kom o klappa om mig som ett litet barn x') Söta var dom ^^ Sen kom pappa med en panodil o de blev lite bättre. Ajja sen har man haft lite ont o örat idag och as jobbigt lock >.< Plus att de "knäpper" i öronen ni vet som när man får lock lr blir av med det? Fast mitt försvinner inte iaf =( Och jag som faktiskt VILLE till skolan idag tro de lr ej ;p Men jag missar ju så himla mkt!!! Och de är jobbigt att lix få göra allt lix de sista dagarna då man ska känna att man är FRI från läxor.. men men de sket ju sig kan man säga ;p ajja orkar inte skriva mer Ciao!

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2009-06-02 18:06:40

Vet hur det känns. >.< Krya på dig!

Postat av: elvira johansson

Publicerad 2009-06-02 19:29:37

skolkarn nr 1 här då ;)

Postat av: Maria :D

Publicerad 2009-06-06 18:36:54

Stackars Jossefine :( <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela