lostinyouth

Semester

Publicerad 2010-08-09 11:41:14 i Vardagligt

Ska väl ta och berätta lite om semestern då :) Åkte förr förra lördan till Halland, till en liten ort som heter Slöinge. Vi åkte mest runt till städerna brevid som Båstad, Halmstad, Varberg och sånt. Vi var tillochmed på Ullared! :o haha efter förra gången vi var där trodde jag aldrig jag skulle sätta min fot där igen haha men, både pappa och jag ändrade oss och vi for iväg ^^ Köpte bl.a två säsonger av Scrubs, en säsong av Hipp Hipp, en tavelram, julklapp till Sandra HAHA jag vet! Tidigt ute men den var perfekt till henne :) Och tillslut köpte jag hårfärg ;D
De andra dagarna shoppade jag såklart också och det blev en jätte söt klänning med en massa blommor på, ett par svarta jeans tights, en tröja med en massa olikfärgade ränder på, en stor hoodie som det står en massa saker på haha men typ en college tröja och en födelsedags present till Uttern. Tror det var allt :)
Iaf veckan gick huur snabbt som helst och när veckan hade gått åkte vi vidare till min moster i Blekinge där vi skulle stanna till onsdan. Dagen innan vi skulle åka hem så badade Alicia och jag i utomhusbassänger och åkte vattenruschkana (har ingen aning om hur det stavas haha) och grejs :D Där vi såg världens snyggaste badvakt! ;D Han slog Baywatch med hästlängder haha!
Just ja glömde att säga att jag färgade håret för första gången, alltså inte på mig själv utan på moster min x) det var svårare än jag trodde faktiskt haha. Men bra blev det!
På onsdan åkte vi hem och moster följde också med eftersom vi skulle ha en liten släktträff på fredan ^^
Jag tycker att det blev en lyckad semester och det var mkt kul :) Bilder kommer i nästa inlägg.

Kommentarer

Postat av: Litet Kakmonster - Hanna

Publicerad 2010-08-09 13:27:25

låter som en skojig semester! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela