lostinyouth

Beställt

Publicerad 2010-10-22 16:58:39 i Mode & Shopping

Då har man gjort lite behövlig internet-shopping ;D Dock kommer jag va typ pank, men det får jag leva med ;) Här är då kläderna, allt från HM ofc haha

Haha när jag ser de här trycket tänker jag av nån konstig anledning på Sandra o mig ;D HAHA<3





Är väldans nöjd asså med mina kap :)

Och sen vill jag bara tacka söta Sandra för de bra råden hon gav mig igår :)<3 Ska verkligen försöka tänka på det när de jobbiga tankarna kommer upp.

Kommentarer

Postat av: sandra

Publicerad 2010-10-24 13:18:25

Hahahahaa jag tänkte oxå på oss där!! Hahaha <3 alltid sötnos ;)

Postat av: Litet Kakmonster - Hanna

Publicerad 2010-10-29 00:00:12

jag vill meeeeeeeeeeeeee shoppa!!! ;D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela