lostinyouth

Kanelbullens dag! :D

Publicerad 2010-10-04 19:58:45 i Vardagligt

Okej detta inlägg ska inte handla om kanelbullar men bara för att så fick de va en rubrik.
Nej, jag ska faktiskt vara så duktig o lägga in lite bilder från Hannas o min höstpromenad igår ^^  Och sen skull ejag kunna döda för att kunna dricka! Okej kanske inte döda, men nära xD Har så himla ont i halsen, känns som om nån stoppat ner ett sandpapper o bara rivit! Så kan inte dricka, blir bara värre då :(  Ajja här kommer lite bilder










ÅÅÅH! Jag dör lite inombords hahaha

Kommentarer

Postat av: Litet Kakmonster - Hanna

Publicerad 2010-10-04 21:59:19

sv: HAHA jag skulle kunna dö för att kunna DRICKA xD Det låter inte LITE fel ^^



Bilderna blev ju jättefina! :D ME like<3

Postat av: Fredrik

Publicerad 2010-10-05 09:08:58

:O Den där ormen såg ni inte xD den ser så giftig ut ju :S jag kommer aldrig våga mig ut i svenska skogar mer om den finns xP HAHAHa.hoppas du blir bättre i halsen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela