lostinyouth

Min lista

Publicerad 2010-10-18 20:03:23 i Veckans lista

Igår kollade Hanna o jag på de 55 snyggaste männen i världen så nu ska jag allt göra en egen sån lista, mkt bättre sådan!! Min lista är dock lite kortare ;D Here it goes! Går bakifrån för att bygga upp spänningen lite haha! Klicka för att få större bild :)
10.

Usher

9.

Chris Evans

8.

Chase Crawford

7.

Heath Ledger

6.

Hugh Jackman

5.

Will Smith

4.

Ashton Kutcher

3.

James Franco

2.

Ryan Reynolds

1.

Johnny Depp

Detta var då min härliga lista ;D Ni hade väl aldrig kunnat ana vem som skulle va först va? hahahha dock under listans gång höll jag på o få överhettningsskador ett par ggr x) meen de var det värt!

Kommentarer

Postat av: Litet Kakmonster - Hanna

Publicerad 2010-10-19 22:31:25

buuyeeah! :D GO JOSSAN! GO JOSSAN! =D

Postat av: sandra

Publicerad 2010-10-20 18:30:03

Den viktigaste saknas jue!!!! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela