lostinyouth

Highway Man

Publicerad 2011-04-05 19:16:03 i Vardagligt

Oj, vad har hänt sen sist jag skrev..allt och inget skulle jag vilja säga haha ;) Har börjat tagga studentvecka så det finns inte! Om jag nu överlever tills dess eftersom vi ska till Rom med klassen, och ja, är liivrädd att störta med det där äckliga flygplanet haha ja det är väl mest det som rör sig i mitt lilla huvud just nu. Ringde också till de som jag sökt sommarjobb hos, så hoppas jag får nåt! Kommer inte överleva pank ;)
Jo just det, måste berätta om min dröm jag hade haha jag drömde att jag fick en spelning av Mando Diao!! Fick den av Fredrik till och med så nu har du mkt att leva upp till! haha nevars men helt legendariskt var det och heeta var dom ;) o nu är jag jätte sugen på att gå på nån festival x) 
Och jag är stöööört dans sugen hahah
Bjuder på en söt bild på mig o Vanilla från Åre :) Saknar't <3

Kommentarer

Postat av: vanillaskyyyy

Publicerad 2011-04-13 18:11:56

ÅHHHH JAG DÖR VAD JAG SAKNART!!!!!! :) <3333

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela