lostinyouth

Wieerd

Publicerad 2011-04-23 16:57:14 i Vardagligt

Hahah måste bara berätta om den lilla konstiga händelsen jag och Tindra var med om nyss! Vi hade bara kommit en liten bit när jag ser en man som sitter och typ stretchar? och glor som bara den, när jag gick förbi började han också gå och gick ifatt. Han började sen fråga en massa frågor vart jag bodde, vad jag hette, vad jag gick för linje, om jag tyckte skolan var bra och grejer :S hahah då har han också slagit följe med oss. Efter några meter säger han att jag är vacker, frågar om jag har pojkvän och en massa då tyckte jag han blev ännu lite mer creepy så jag sa att jag svänger av här hahah trodde nästan att han skulle följa med mig hem till dörren! Vad skulle man göra då? haha men han gick tillbaka samma väg igen. Asså vad ville han egentligen?? Han sa dock att han var ny i Finspång men frågar man folk om deras privatliv då? hahah aaae, inge mer sånt här tack!

Kommentarer

Postat av: HAnna

Publicerad 2011-04-26 13:17:13

läskig.. :o Du har inte sett han nån mer gång nu elleR? ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela