lostinyouth

Bästa vän med sin mamma?

Publicerad 2011-01-22 16:31:48 i Vardagligt

Det här är ett ganska "intressant" ämne, om ni frågar mig så tycker jag att visst kan man va kompis med sin mamma o så men asså bästis? :s Att man berättar typ allt och frågar sin mamma om allt. Vad har man då sina vänner till undrar jag? Liksom jag frågar alltid mina vänner om jag undrar nåt eftersom jag vill ha svaret från en mer jämnårig människa , som typ har gått igenom samma saker som en själv. Asså en del grejer är ju pinsamt att fråga sin mamma om, som verkligen är vänner frågor, och det är väl lite det som är meningen..?
Och det här med att man berättar allt som man gjort, liksom vill ens mamma verkligen veta det? Min mamma skulle typ ramla ihop om hon fick reda på allt jag gjort x) Så för mig är det bättre att hon inget får veta. Men alla måste väl ha såna hemligheter, att man gjort saker som man inte får, alla ni som är i tonåren ;), tonåren handlar ju typ om att slå sig fri från sina föräldrar och vara rebellisk haha.Men iaf det här är mina åsikter :p Jag tycker att man kan va kompis med sin mamma, visst, men bästis blir lite väl.
Jag vet inte riktigt hur det här inlägget blev, men jag hoppas att ni förstår :)

Kommentarer

Postat av: vanillasky ;) hahahahaha

Publicerad 2011-01-23 21:15:05

Postat av: vanillasky ;) hahahaha

Publicerad 2011-01-23 21:16:38

Asså browniebear.... Det är som att vi tänker som en enda stooor bear!!!!!! Säger exakt samma, björnkram på dig ps kolla min blogg för apkul bild på dig :D

Postat av: Hanna

Publicerad 2011-01-24 12:09:39

Håller med ;) Hur kom du att tänka på det där helt plötsligt? xD

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela