lostinyouth

Edge of seventeen

Publicerad 2011-01-17 17:15:06 i Vardagligt

Oj, den här helgen har verkligen varit en händelserik helg ;D Såå kul! haha åkte in till stan med Sandra o Sanni i fredags och i lördags hade Sandra sitt rocker party, känner mig faktiskt lite rebellisk efter det! Och just nu lyssnar jag typ bara på rock hahaha lättpåverkad nr.1 ;D
Är En prinsessas dagbok en film man ska gråta i? I så fall äre nåt fel på mig.. men ni kan väl säga att ni också brukar tjuta när ni ser den, för min skull?
Och idag kom äntligen mitt efterlängtade HM paket men det slutade med att det vra bara en grej som fick flytta in i min garderob. Skorna var konstiga och ja, när jag tog på mig solglasögonen såg jag ut som en liten unge som har på sig alldeles förstora solglasögon, känns kul.. iaf den bruna tröjan har inte kommit än så jag vet inte om den flyttar in heller. Men beställde nya saker nyss x) Ett par skor som jag måste ha och en jätte fin sommar klänning, och om de inte passar så... snaggar jag av mig håret! Typ.. ni kan väl få bild på de underbara skapelserna ;)

Kommentarer

Postat av: cecilia

Publicerad 2011-01-18 08:13:31

var får du alla pengar ifrån? :O

Postat av: Maria

Publicerad 2011-01-22 11:27:02

Snygga klädisar! :D gilla-knapp-tryck

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela