lostinyouth

2/6

Publicerad 2011-06-03 15:17:42 i Vardagligt

Igår var jag inne i stan på en snabb shoppingtur med Vanilla :) Vi hade inte jätte mkt tid men hann iaf införskaffa mig 2 par skor (blivande shoe-a-holic?) och hårfärg. Så ska nog färga så snart som möjligt.
Jo just det, hur stor chans är det att få 2 st frågor om man vill gå på dejt på samma dag? Hahah i Jossans värld är det typ 1 på 10000000 ;) Men hör och häpna igår hände det, ojojoj.. ser tillochmed ut som att en av dom faktiskt ska bli av nu i sommar (hjäälp!?) hahah aja får la se hur det blir x)
Har tyvärr inga bilder att lägga ut på mina fynd (vi snackar nu om skorna och det), och jag orkar inte hålla på o ta kort och grejer, laat! ^^ Men men om inte annat lär ni få se det irl :)
Nej, måste dra mig pööss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela