lostinyouth

FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEN!!

Publicerad 2011-06-12 17:28:19 i Vardagligt

Asså, igår var typ den roligaste/sorgligaste/tröttsammaste dag ever! Har typ inga ord för att beskriva den haha, skulle lätt göra om den om jag fick chansen ;) Fy vad nervös man var när man skulle springa ut, stod och skaka där uppe på scen men kul vare. Sen blev det gratulationer och åka flak i typ en timme lr nåt. Snacka om att rösten blev paj! Haha sen gick man för sista gången med Jennifer hem från skolan barfota, mina fötter är förstörda efter att ha sprungit en hel dag i 12 centimeters klackar, men såå värt! :D
Väl hemma blev det lite mer gratulationer och mat, mat ,mat ^^  Hahahah fick världens bästa present av Vanilla! <3 Ja, efter mobilen jag ska få (!!) haha så himla kul! Tack igen baaaabe!
Efter allt främmat gått hem och efter lite sovande så var det dags att dra ut, så gick ner med Hanna och Simon till Hotellet. det var ganska dött där då haha men tillsist kom Elvira och vi satt ute och snacka ett tag tills vi gick in för att vänta på Jennifer :) sen blev dans, massa snack och sånt najs hehe vid 1 lr nåt så följde Elvira med mig hem för det var så himla tråkigt! Tack! :)<3 Skippar nog Finspång och drar nog till Norrköping om jag ska ut hädanefter ;)
Iaf, för att sammanfatta, bästa dagen!!! Ni som börjar trean nu, låter knäppt men njut av den sista skoltiden haha, för den kommer gå sjukt fort.
Här kommer liite bilder
HAHAHA presenten från Sandra, hon och jag gör The Cage minen! Epic ;D<3
Många blommor rikare ^^

Kommentarer

Postat av: vanilla

Publicerad 2011-06-12 18:27:09

Varse babeee :) Hahahaha teh cage kan liva upp vilken tillställning som helst! GRATTIS igen <333

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela