lostinyouth

Lista

Publicerad 2011-09-07 17:59:26 i Vardagligt

Har nu äntligen gjort en lista på saker jag måste göra innan jag dör ;D Det är allt från att resa till minst 30 länder utanför Europa till att gifta mig och såklart slicka på Frihetsklockan med Sandra hahah. Kommer väl fylla på den så fort jag kommer på nåt :) Tycker iaf det är en kul grej att göra och försöka uppfylla så att sen när tiden är inne så har man inget att ångra.
Några av de länder jag ska resa till
USA, Kina, Australien, Frankrike, Grekland och England bl.a ;)

Kommentarer

Postat av: Fredrik

Publicerad 2011-09-07 18:39:35

Låter som en superb lista! :) Fast jag är osäker på australien, finns ju djur som väl äta mig där! Haha. små som stora!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela