lostinyouth

One day I'll be my own

Publicerad 2012-04-18 17:01:32 i Vardagligt

Ojojoj, här står det mer still än SJ:s tåg (ha ha ha ;), men ska försöka komma igång igen. Det som hänt är att jag har sovit och ja, sovit (y) Just nu är jag mest irriterad för idag fick jag svar från den bibelskola jag hade tänkt söka till och de kommer med att om du ska gå på den här så är det bäst om du söker en egen lägenhet/bostad i Göteborg..står inte ett piss om det på hemsidan lr nånting! Så dåligt så det finns inte! Så eftermiddagen har gått åt till att snabbt hitta en annan som kan va intressant (som har internat) och tror minsann jag har hittat en som ligger i Jönköping. Inte riktigt så långt bort hemifrån som jag skulle vilja men, det är ju ändå hemifrån ;)
Aja nog tjatat om detta! Får se vad det blir. Och justja, bilderna från Åre och lite annat kommer upp inom en snar framtid :)

Kommentarer

Postat av: Fredrik

Publicerad 2012-04-18 17:25:31

NOOOOOOOOOOOoooooooooooooooooo du måste ju va med mig i göteborg :D Vi kan skaffa lägenhet :D HAhaha, fast jag förstår att du kanske vill bo på internat ^^ man träffar väl folk på ett annat sätt då kanske :) Haha SJ:s tåg xD Hoppas allt löser sig ^^

Postat av: Cecilia

Publicerad 2012-04-23 09:50:38

Önskar dig jätte mkt lycka till med att hitta en bra skola! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela