lostinyouth

Sista december ll

Publicerad 2012-12-31 13:04:35 i Vardagligt

Här kommer fortsättningen! 
 
Juli - Bodde hos Sandra när hon hade ff, hade sjukt många filmkvällar, började bli supernervös inför skolstarten!
 
Augusti - Nu var det min tur att ha ff och en liten hemmafest lyckades jag iallafall bocka av haha, var på Den svenska björnstammen i Norrköping vilket var helt awesome!, åkte till Stockholm och gick bl.a på Gröna Lund, fyllde 20 och inledde samma dag med att åka till skolan.
 
September -  Första hela månaden på SVF och jag kunde inte trivts bättre, Åkte hem för att fira Alicia utan att hon visste nåt och skaffade Instagram.
 
Oktober - Hösten började komma på riktigt och inleddes med många Te kvällar, såg Kenny Starfighter och höll på att garva ihjäl, några i klassen hittade min Akilleshäl och var inte sena att utnyttja det - att kittlas och skrämmas och ibland båda samtidigt..
 
November - Jobbigaste månaden! Smekmånaden mellan alla i klassen var över och man märkte att alla började bli ganska trötta på varandra, Trostvivel började komma smygande och jag började ifrågasätta allt som hade med Gud att göra, men gick på fina promenader och överraskade mig själv med att gå på Breaking Dawn pt. 2.
 
December - Myste in Första Advent med att äntligen få spela julmusik!, Var på The hobbit två gånger vilket jag inte ångrar ett dugg ;D, var på konsert med Samuel Ljungblahd och Ole Börud vilket även vår Gospelkör var med och sjöng i, taggade julen sjukt mycket, spelade Amnesia och Slenderman med grabbarna Grus, gick Lucia och hade det allmänt bra! :)
 
Så, detta var min lilla årsresumé! Har ändå hänt ganska mycket och jag är spänd på att börja och fylla på ett helt nytt år med nya händelser och massor utav skratt :D GOTT NYTT ÅR på er!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela