lostinyouth

1 September

Publicerad 2012-09-01 13:37:14 i Vardagligt

Hej hopp! Denna helg är jag hemma i lilla Finspång för att vila upp mig lite haha nevars men lite skönt att vara "hem-hemma" ;) Räknar ju Jönköping som hem nu, känns lite konstigt faktiskt men riktigt riktigt bra! Nej, snart ska jag äntligen få träffa min bästa, känns som om vi inte setts på flera månader typ haha. Så det ska bli mycket skoj. Annars har det inte hänt så mycket mer, trivs super, har världens bästa klass och är så glad att jag valde just SVF :) Hoppas alla ni där ute också har det super och att ni passar på att mysa ner er ordentligt nu när mysets tid är inne - hösten ;) 
Nej, nu ska jag äta lite mat och ha de gött. PUSS!
 
 

Kommentarer

Postat av: Fredrik

Publicerad 2012-09-03 11:29:58

Attans! Då missade jag dig :C var också hemma då! Jag är glad att du trivs ^^ och du får lägga ut lite bilder på var du bor :)

Postat av: cecilia

Publicerad 2012-09-04 16:01:45

vad pluggar du får något?
<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela