lostinyouth

Helg ;)

Publicerad 2009-04-13 11:44:01 i Vardagligt

Jaoo ska då berätta lite om helgen som gick x') I lördags var jag då med Hanna o sov över ^^ Vi hoppade bl.a studsmatta, garva och såg på film med Natta, Johannes, Maria o Sanna ^^ Vi såg då på Corpse Bride o sen Titanic haha vi satte på filmerna lite sent kanske för klockan var typ halv 3 när Titanic var slut x) haha sen sov Maria o Sanna med i Hannas rum så då fick vi höra godnatt sagor av Maria haha om Apan Sanna, Sorken Josefin o Uttern Hanna xD haha ägiga varom hoho ajja sen på morronen så vakna man vid tio kanske hade ont i benen för vi hade hoppat långhopprep dagan innan (glömde att säga det ^^) och för att jag var as stel i kroppen, Maria var redan vaken tror jag och Hanna fick damp för att Maria prata xD haha sen så gick dom ner o så somna vi om =) Sen när man vakna var det bara att göra sig iordning, packa o lite sånt o sen bar det av hem ;D Då blev det att duscha (kändes somom jag inte hade duschat på flera dagar ;o) Och sen slappa haha liite långtråkigt men det gick :) Ajja ska väl ta mig en dusch nu x')  Puss Puss <3

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2009-04-13 15:37:30

Hähä, det får vi snart göra om tycker jag! :D Och du måste lära dig att kommentera inlägg! morra Hmm, när ska vi va nästa gång?

Postat av: Hanna

Publicerad 2009-04-13 20:00:32

Hähäh jaah du X'D Skojigt vare! ^^ Får vi göra om snart. Men hallå. du måste bli LITE bättre på att kommentera mina inlägg! X'( :) Haha.. När ska vi va dåååee?

Postat av: Hanna

Publicerad 2009-04-13 20:01:14

Oj x'D du hade redan fått en kommentar X'D nu får du en 3:e

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela