lostinyouth

Onsdag ^^

Publicerad 2009-04-01 19:13:52 i Vardagligt

Jahopp idag hade vi prov på Medeltiden då =) Det gick bra hoppas jag x) Det var inte så svårt som jag hade trott =P  Det har varit en veery nicig dag annars ^^  Och så har man ju självklart lekat med Hanna =) Vi stekte ägg, drack kaffe o såg på film ;D Mys på hög nivå x) haha bästa var ju det här:

Hanna: Men i filmer använder de isglas så att de inte skär sig.
Jossan:Äre inte kallt?
Hanna:Eh jo, is brukar va kallt *asg*
Jossan:Ooj haha jag mena att det var kallt i mitt rum! *Asg*

HAHAH xD Sååå trög är jag faktiskt (A) xD haha   Och snart äre APU grejs -.- Skulle varit lite skönare om man inte måste göra så himla många uppgifter samtidigt, typ aktiviteter o barnobservationer o en massa skit ;S ORKA men ajja .. det är ju loov snart o de ser man ju fram emot ;D (Y)  Ajja om vi inte syns så Glad Påsk! (;     Pusspuss

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2009-04-04 00:25:49

ASG Se upp för äggen! De skjuter på oss! ^^ Hähä.. Och jah du JOssan. Jag kanske ska ta och lära dig det där med is och kalla saker någon gång? Haha X')

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela