lostinyouth

Blötdjur?

Publicerad 2009-08-13 20:36:00 i Vardagligt

Idag var man på promenad igen =) Fast de blev inte så länge för de börja åska haha så jag skynda mig snabbt hem och sen bröt ovädret ut!
När jag hade ätit så ringde jag till Uttern och vi bestämde att jag skulle va med o garnera tårtor tills imorrn. Så vi åkte ner o efter en liten stund kom även Maria farandes ^^  Vi spelade också på trummor, gitarr o piano och de lät oerhöört vackert x') haha
Sen följde jag hen till Uttern och hon skulle baka rulltårta så jag satte mig o kolla på x) hähä men den blev visst inte som den skulle haha så hon fick göra en ny :p Jag tyckte att den "misslyckade" var god iaf och ännu bättre med hallonsylt på! Så jag kanksee åt upp typ halva själv (A) Men den andra blev iaf bra och sen blev de dags för Top Model! ;D När de va slut så skulle de fixa en massa grejer så jag fick gå hem i regnet -.-  haha de va min lilla dag ^^

 

Kommentarer

Postat av: www.lolasmusic.blogg.se

Publicerad 2009-08-14 01:46:17

NY het R&B, HIPHOP/RAP, HOUSE, PARTY-LÅTAR på min MUSIK-BLOGG ! Går både att LYSSNA på låtarna och LADDE NED dom . Du kommer inte att ångra dig ;]

Postat av: malin

Publicerad 2009-08-14 18:42:23

söt blogg .. ska vi följa varandra? :D

Postat av: malin

Publicerad 2009-08-14 19:35:38

Sv, lägger till dig nu då :) skriv när du har lagt till *:

Postat av: malin

Publicerad 2009-08-14 22:04:40

Hur mårs då'? :D

Postat av: Words by Saga

Publicerad 2009-08-15 10:39:07

Jätte söt blogg du har :)



Kram :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela